ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

Κατασκευές και ανακαινίσεις σχεδόν ποτέ δεν γίνονται σύμφωνα με το σχέδιο.

Η ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου είναι μια μοναδική ευκαιρία για το κατάλυμα να λάβει συγκεκριμένη κατεύθυνση και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Έρευνα  πλήρους κλίμακας

Κοιτάξτε γύρω από το ξενοδοχείο σας προσεκτικά. Τι χρειάζεται πραγματικά το κατάλυμα σας, ανακαίνιση ή διόρθωση;

Ορίστε τον προϋπολογισμό σας

Βεβαιωθείτε  ότι γνωρίζετε πόσο μπορείτε να αντέξετε οικονομικά.

Η αλλαγή του σχεδίου σας στη μέση, μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές υπερβάσεις κόστους και καθυστερήσεις.

Σχεδιασμός

Δημιουργήστε ένα αξιόπιστο σχέδιο εκτέλεσης έργου σύμφωνα με τον προϋπολογισμό σας, προσλαμβάνοντας ένα αρχιτέκτονα η διακοσμητή, και κάντε οπωσδήποτε φωτορεαλιστικά σχέδια .Θα γλιτώσετε από πολλά έξοδα και προβλήματα.

Προσλάβετε έναν υπεύθυνο έργου

Η πρόσληψη ενός υπευθύνου έργου θα είναι το σημείο επαφής σας με το έργο, και θα σας γλιτώσει από πολλή ταλαιπωρία κατά την διάρκεια της ανακαίνισης, η οποία είναι δύσκολη και αγχωτική. Ο υπεύθυνος θα μπορούσε  να είναι και ένας αξιόπιστος υπάλληλος σας.

Επιλέξτε κλασικά και ανθεκτικά στυλ

Οι ανακαινίσεις δεν μπορούν να γίνονται συχνά.  Κάντε έξυπνες επιλογές επιλέγοντας στυλ που είναι κλασικά και ξεπερνούν τα βραχύβια τρέχοντα στυλ. Επιλέξτε  ουδέτερα και συμπαγή χρώματα. Μην φορτώνετε με κάδρα και αναμνηστικά τους τοίχους.

Τραβήξτε φωτογραφίες

Δημιουργείστε  μια καλή ιστορία στα κοινωνικά σας κανάλια.

Ζώνες  ασφαλείας και  ώρες ησυχίας

Εάν είστε σε λειτουργεία, κρατήστε τα δωμάτια γύρω από τον τομέα ανακαίνισης  άδεια, η ενημερώστε τους πελάτες σας  ότι θα πρέπει να αναμένουν κάποια ενόχληση.

Προσθέτετε  όπου απαιτείται εμπόδια για να διασφαλίσετε την ασφάλεια των πελατών σας γύρω από τον τομέα ανακαίνισης ανά πάσα στιγμή.

Προγραμματίστε της θορυβώδης κατασκευές κατά τις ώρες Check-in και Check-out. Καλή ώρα, ας πούμε μεταξύ 11πμ και 3μμ

Μερικές ιδέες. Εφαρμόστε της να ξεχωρίσετε:

Δημιουργήστε μια πρωτότυπη είσοδο δίνοντας έμφαση στη δημιουργία ενός μοναδικού, και δυναμικού χώρου πολλαπλών χρήσεων στο λόμπι σας.

Στο εστιατόριο η στην τραπεζαρία, μην ακολουθείτε αυστηρά την πρακτική δυνατότητα. Η ίδια διακόσμηση της τραπεζαρίας με το στιλ του λόμπι θα ήταν μια καλή ιδέα. Αποφύγετε  το ντεμοντέ «πρακτικό» look.

Κάντε  το μπάνιο να μοιάζει με σπα, για να εμπνεύσετε χαλάρωση στους πελάτες σας. Εγκαταστήστε  δύο νιπτήρες εάν έχετε χώρο.

Στα δωμάτια αποφύγετε να κάνετε τον κλασικό συνδυασμό κρεβατιού- κομοδίνου. Κρατήστε το απλό και ανοίξτε το χώρο βάφοντας τους τοίχους με ανοιχτά χρώματα. Παίξτε  με μοτίβα, υφές και υλικά και δώστε έμφαση στα έπιπλα.

ΑΝΕΣΕΙΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

Kλιματισμός δωματίου, ηχομόνωση, θυρίδα ασφαλείας, στεγνωτήρας μαλλιών, ψυγείο / μίνι μπαρ, καθαρές πετσέτες και λευκά είδη, δωρεάν προϊόντα περιποίησης, παντόφλες, υπηρεσίες σιδερώματος, βραστήρας, τηλέφωνο και  τηλεόραση.

(Wi-Fi) Γρήγορη ασύρματη συνδεσιμότητα

Να είναι γρήγορο, να λειτουργεί τέλεια και στη μέγιστη χωρητικότητα του ξενοδοχείου όταν σχεδόν κάθε πελάτης είναι συνδεδεμένος. στο διαδίκτυο.

Το σήμα να είναι ισχυρό σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, και στα  τα δωμάτια.

Δωμάτια με έξυπνη τεχνολογία

Smart Room σημαίνει ότι  πολλές υπηρεσίες μπορούν να ελεγχθούν και να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις κάθε πελάτη  μέσω μιας εφαρμογής για κινητά (App) ή μιας άλλης συσκευής.

Μπορούν να ελέγξουν την ένταση, τον φωτισμό, την θερμοκρασία δωματίου, να προγραμματίσουν τι και πότε θα παρακολουθήσουν στην Smart τηλεόραση, να ανοιγοκλείσουν τις κουρτίνες, να κάνουν κράτηση στο εστιατόριο, στο σπα, Room service,  να επικοινωνήσουν με τη ρεσεψιόν 24/7 χωρίς να τηλεφωνήσουν κ.λπ..

Θύρες φορτιστή USB

Μία από τις σημαντικότερες ανέσεις που χρειάζονται οι ταξιδιώτες σήμερα, είναι οι θύρες USB για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών τους συσκευών.

Έξυπνη τηλεόραση

Με λίγα απλά βήματα, οι επισκέπτες να μπορούν να συνδεθούν στο λογαριασμό τους στην έξυπνη τηλεόραση του δωματίου τους.

Δορυφορικά κανάλια και δωρεάν βιβλιοθήκη ταινιών ή Netflix

Καφετιέρα στο δωμάτιο

Δώστε τους τη δυνατότητα να απολαύσουν γρήγορα και εύκολα ένα φλιτζάνι καφέ ποιότητας από την άνεση του δωματίου τους.

Μοντέρνο γραφείο με φορητό υπολογιστή ή tablet

Θα μου πείτε γραφείο κατά τη διάρκεια των διακοπών τους;

Ναι εκτός από τα επαγγελματικά ταξίδια που χρειάζεται  ένα γραφείο είναι χρήσιμο για την τοποθέτηση των προσωπικών αντικειμένων και των συσκευών τους.

Αν τους προσφέρεται υπολογιστή ή tablet για δωρεάν χρήση μεταφέρετε σε αυτά πληροφορίες σχετικά με τη γύρω περιοχή, αξιοθέατα, τα τμήματα του ξενοδοχείου σας κ.λπ

Music Player

Με  ασύρματη σύνδεση για tablet / smartphone

Δεν πρέπει να απουσιάζει από ένα σύγχρονο δωμάτιο και να   συνδέεται σε με Bluetooth.

Μαγεία με τον φωτισμό

Η σύγχρονη προσέγγιση πρέπει να περιλαμβάνει ρυθμιζόμενο και κρυφό φωτισμό σε διάφορα σημεία, και φώτα κάτω από το κρεβάτι για  πελάτες που δεν μπορούνε να κοιμούνται στο απόλυτο σκοτάδι αλλά και για ατμοσφαιρική και χαλαρωτική διάθεση.

Κινητό check-in: Αφήστε τους επισκέπτες να παρακάμψουν τη ρεσεψιόν και να πάνε κατευθείαν στα δωμάτιά τους με μια διαδικασία check-in για κινητά, η οποία παρέχει ένα ψηφιακό κλειδί δωματίου στο smartphone ενός επισκέπτη.

Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με RFID (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ)

Για ευκολότερη   και ασφαλέστερη είσοδο των επισκεπτών στα δωμάτιά τους.

Οι κλασικές κάρτες αντικαθίστανται σταδιακά από κινητά τηλέφωνα μέσω RFID .

 Δώρα καλωσορίσματος κυρίως τοπικής γεύσης

Εισέρχοντας στο δωμάτιό τους για πρώτη φορά,  η πρώτη τους εντύπωση να είναι τέλεια, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην καθαριότητα, μυρωδιά, φως και θερμοκρασία δωματίου.

Ένα  ωραίο δώρο καλωσορίσματος από τοπικά προϊόντα , θα αποφέρει πιθανά έσοδα στο ξενοδοχείο σας γιατί πιθανότατα θα ζητήσουν ξανά να δοκιμάσουν ή  να το αγοράσουν για το σπίτι τους.

Παροχή κινητών τηλεφώνων στους πελάτες, με δωρεάν MB και τηλεφωνικές κλήσεις στο ξενοδοχείο.

Εφαρμογές μετάφρασης: Καθώς οι πελάτες μας είναι πλέον πολυεθνικοί  η πιθανότητα να χαθείτε στη μετάφραση είναι μάλλον σίγουρη.  Εξοπλίστε το προσωπικό του ξενοδοχείου σας με εργαλεία μετάφρασης γλώσσας, για να μεταφράσετε άμεσα προφορικές λέξεις και κείμενο.

Εξατομικευμένο πρωινό στο δωμάτιο , χωρίς χρονικούς περιορισμούς.

Δωρεάν νερό κατά την άφιξη, αλλά και καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαμονής.

Προσαρμοσμένη υπηρεσία Mini-Bar , με καθημερινά προϊόντα που έχει ζητήσει ο πελάτης μέσω ειδικής εφαρμογής.

Υπηρεσία δωματίου Robots για την παράδοση προϊόντων ή για διαδικασίες που μπορούν να ολοκληρωθούν από την Robots.

Καθρέφτες τηλεοράσεις που συνδυάζουν έναν καθρέφτη με έναν ειδικό τύπο τηλεόρασης και καταφέρνουν να διακοσμήσουν περισσότερα σημεία μέσα στα δωμάτια, όπως το μπάνιο. Αυτή η τεχνολογία προσφέρει οθόνες αφής με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, για άμεση χρήση από τους επισκέπτες σας.

Περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης: Εξαλείφουν την ανάγκη των πελατών να παραμείνουν στην ουρά για πληρωμή. Οι επισκέπτες επιλέγουν τα δικά τους αντικείμενα, σαρώσουν το καθένα και στη συνέχεια χρεώνουν είτε απευθείας στο δωμάτιο είτε σε κάρτα – όλα χωρίς παρέμβαση του προσωπικού. Καλό σημείο τοποθέτησης κοντά στην ρεσεψιόν. Τα αυξητικά έσοδα είναι ο καλύτερος φίλος του ξενοδόχου.

HOTEL MARKETING

Όπως και σε οποιονδήποτε άλλο τομέα, το μάρκετινγκ ξενοδοχείων επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας επωνυμίας, στην προσέλκυση νέων πελατών και στη διατήρηση της πίστης. Δεν προσελκύουν απλώς νέους ανθρώπους για κράτηση στο ξενοδοχείο τους, αλλά και επαναπροσδιορίζουν τους πρώην επισκέπτες, καθώς φέρνουν επίσης ένα μεγάλο μέρος των εσόδων.

Οι στρατηγικές και οι τεχνικές που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία είναι λίγο διαφορετικές, επειδή είναι υπηρεσίες μάρκετινγκ παρά αγαθά. Δηλαδή, πρέπει να δημιουργήσουν το σωστό συναίσθημα στους υπάρχοντες / πιθανούς πελάτες τους.

Δεν γνωρίζεται την αγορά-στόχο σας

Αφιερώσετε  χρόνο για να αναλύσετε και να κατανοήσετε την αγορά-στόχο σας.

Αποφύγετε το μάρκετινγκ με βάση την ενσυναίσθηση

Υπήρχε μια εποχή που οι πελάτες τείνανε περισσότερο στις τιμές. Τώρα, είναι περισσότερο σε ιστορίες και εμπειρίες.

Δεν μπορούν να σας βρούνε

Πρέπει  να έχετε παρουσία σε ΚΑΘΕ σχετική διαδικτυακή πλατφόρμα.

  • Ιστοσελίδα με γνώμονα το SEO
  • Πολύ καλές φωτογραφίες ξενοδοχείου
  • Λίστα ανέσεων
  • Ενημερωμένες πολιτικές και οδηγίες
  • Σωστές περιγραφές
  • Περιεχόμενο ποιότητας

Δεν απαντάτε σε κριτικές  πελατών σας.

Οι κριτικές πελατών έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην επιχείρηση ενός ξενοδοχείου. Οι άνθρωποι επηρεάζονται από ό, τι λένε οι άλλοι για το ξενοδοχείο σας και εάν υπάρχουν σημαντικές κριτικές «όχι τόσο καλές», είναι πιθανό να χάσετε πολλούς πελάτες.

Χρησιμοποιήσετε  τις κριτικές, τόσο καλές όσο και κακές, προς όφελός σας παρακολουθώντας και απαντώντας σε αυτές.

Λίγοι τρόποι για κρατήσεις

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εποχές, η κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο δεν είναι πλέον δύσκολη. Σήμερα, υπάρχουν πολλοί τρόποι για τα ξενοδοχεία να δέχονται κρατήσεις.

Ταξιδιωτικός  πράκτορας

Ιστότοπος

Facebook

Τηλεφωνικές  κλήσεις και email